Skip to content

Comunicación > Actualidad

Moventia presenta la seva nova identitat corporativa en l’any del seu centenari
24 de novembre de 2023
Sílvia Martí, vicepresidenta corporativa: “La nova marca apel·la a uns valors i una personalitat que barregen la solidesa d’una companyia centenària, com són l’honestedat i el compromís, amb altres adaptats a les necessitats de l’escenari actual: la innovació i la sostenibilitat”.
  • Sílvia Martí, vicepresidenta corporativa: “La nova marca apel·la a uns valors i una personalitat que barregen la solidesa d’una companyia centenària, com són l’honestedat i el compromís, amb altres adaptats a les necessitats de l’escenari actual: la innovació i la sostenibilitat”.
  • El rebranding ha estat desenvolupat per la consultora Branward i representa una fita significativa en l’evolució de Moventia, ja que ressalta el seu compromís continu amb l’excel·lència i la innovació en el sector de la mobilitat.

Barcelona, 23 de novembre 2023.- Moventia,, companyia multinacional, familiar, referent en el sector de la mobilitat, compleix cent anys aquest 2023 i una de les principals accions dutes a terme pel grup en el marc d’aquesta important fita ha estat el seu reposicionament i el canvi de la seva identitat corporativa, l’objectiu de la qual és acompanyar el creixement i l’evolució de Moventia cap a la mobilitat del present i el futur.

Aquesta transformació de marca ha estat desenvolupada per la consultora de branding Branward i part d’una premissa clara, posicionar a Moventia i a les seves divisions Moventis i Movento com a empreses que contribueixen a connectar l’essencial: les persones, la societat i els territoris. Sandra Llunell, directora de Màrqueting de Moventia: “Moventia és una multinacional experta a millorar les connexions de la societat. Respon a les necessitats de mobilitat de les persones i organitzacions a través de solucions globals i complementàries de transport i automoció, anticipant-se als nous hàbits, basats en tecnologies innovadores i sostenibles”.

Per part seva, la vicepresidenta corporativa del grup, Sílvia Martí, ha afegit que aquesta nova estratègia no es basa únicament a “canviar el logotip”, sinó que la nova marca “té una finalitat més profunda” i apel·la a uns valors i una personalitat que barregen la solidesa d’una companyia centenària, com són l’honestedat i el compromís, amb altres adaptats a les necessitats de l’escenari actual: la innovació i la sostenibilitat. “Volem continuar fent una companyia que fomenti les relacions honestes i que construeixi objectius compartits, al mateix temps que impulsem el canvi i treballem per una transició mediambiental i social conscient”.

Moventia és una companyia centenària, però amb una clara visió de futur. L’estratègia del grup se centra en dissenyar i construir una mobilitat sostenible, connectada, eficient i segura. . Per a aconseguir-ho, compta amb tres eixos que funcionen transversalment per a totes les seves divisions: la innovació, la sostenibilitat mediambiental i la cura per les persones i el conjunt de la societat.

El treball desenvolupat per Branward ha partit d’aquest reposicionament estratègic, revisant l’arquitectura de marca (és a dir, les relacions entre les diferents marques del grup) i oferint com a resultat una identitat potent i clara que reflecteix la visió de Moventia respecte al futur de la mobilitat sostenible i al seu rol en el mercat. Segons Gustavo Richero, Soci Director Creatiu de Branward “aquesta identitat està inspirada en la idea de la mobilitat sostenible i la connectivitat, incorpora elements dinàmics que simbolitzen la fluïdesa i l’eficiència. La seva paleta de colors frescos i vibrants evoca una sensació de vitalitat i proximitat, reflex de la personalitat de la marca”.

Un dels elements més visibles de la renovada identitat de Moventia és el logotip. A través d’aquest nou element gràfic, Moventia destaca el punt de connexió que existeix en els dos termes que componen el seu nom: ‘mov’, que expressa el moviment, i el sufix llatí ‘entia’, que fa referència a entitat o individu. A més, el nou logo permet potenciar el to humà i una millor integració de color en els diferents suports. “El repte que teníem entre mans era apassionant, la transformació de tot un referent en mobilitat i amb una història vibrant en la qual la involucració de tot el consell d’administració i les persones que formen part de la companyia ha estat crucial per a obtenir l’èxit”, comenta Jaime Dolagaray, Soci Director d’Estratègia de Branward.

Una altra de les novetats d’aquesta nova estratègia serà el claim claim que acompanyarà d’ara endavant a Moventia: ‘Connecting moments, creating future’, a través del qual el grup expert en mobilitat busca expressar el seu propòsit de marca, facilitar el desenvolupament i la connexió de les persones, a través de la mobilitat sostenible.