Skip to content

Comunicación > Actualidad

Movento aposta de nou per la cultura
24 de juliol de 2018

Seguint la línia dels darrers anys, Movento aposta per estar present en els actes culturals de les seves zones d’influència. Durant el primer semestre de l’any hem estat molt presents a dues ciutats molt importants per les nostres marques com son Terrassa i Sabadell. Gràcies…

Seguint la línia dels darrers anys, Movento aposta per estar present en els actes culturals de les seves zones d’influència.

Durant el primer semestre de l’any hem estat molt presents a dues ciutats molt importants per les nostres marques com son Terrassa i Sabadell.

Gràcies a l’acord anual de col·laboració que tenim amb el Centre Cultural de Terrassa hem pogut patrocinar dues obres durant les seves festes majors, El Fantasma de Canterville amb Volkswagen i el Rey León amb Seat.

Pel que fa a Sabadell, gràcies a l’acord de col·laboració de Moventia, les marques presents a la ciutat han pogut treure els cotxes al carrer i exposar-los durant el Fresc Festival, un festival que ofereix més de 30 espectacles per gaudir a la fresca al Jardí de l’Espai Cultura Sabadell. Les marques que han estat presents i que han dut a terme sortejos entre els assistents als espectacles han estat Sarsa amb Seat i Skoda, Auser amb Renault i Stern Motor amb Mercedes.

A part del Fresc Festival, també hem patrocinat el festival Embassa’t amb Auser Renault, un festival de cultura i música sense barreres d’estils celebrat durant el 8 i 9 de juny a la Bassa de Sant Oleguer.

Finalment, l’11 de juliol vam poder patrocinar l’únic concert a Catalunya del grup “The Waterboys” dins de la temporada Festival Excepcional del Teatre – Auditori de Sant Cugat, una oportunitat única per poder apropar-nos al públic d’aquesta població en la que estem presents amb Sarsa Volkswagen.