Skip to content

Comunicación > Actualidad

Moventis llança el canal d’atenció de servei al client a través de Twitter
19 de febrer de 2018

Moventis, va llançar el canal d’atenció al client a través de la plataforma de Twitter el passat 19 de febrer de 2018 sota el nom de MoventisInfo.  Twitter serà un canal més del sector de transport públic del grup Moventia on els usuaris podran informar-se del servei de…

Moventis, va llançar el canal d’atenció al client a través de la plataforma de Twitter el passat 19 de febrer de 2018 sota el nom de MoventisInfo

Twitter serà un canal més del sector de transport públic del grup Moventia on els usuaris podran informar-se del servei de totes les empreses catalanes de Moventis, com Sarfa, empresa Casas, Autobusos de Lleida, Sarbus i la Vallesana, i TCC. 

El servei d’atenció al client serà els dies laborals de 9h a 19h. Pot veure el perfil de Moventis a través d’aquest enllaç.